2012. júl. 22.

Új essence mintalemez - baglyos

Sziasztok! Tegnap megígértem, hogy befotózom nektek, hát meg is tettem. Sajnos esett az eső, ezért mesterséges fénnyel kellett dolgoznom. Most volt egy bontatlan csomagom, ezért megmutatom, hogyan kell előkészíteni a lemezt. Ha a fóliacsomagolásból, majd a papírból kibontod, a sarkán a fóliát fel kell kaparni, én a pöttyözőmmel csináltam. És már kész is a használatra.


Maguk a minták imádnivalók, Catrice Ashley szürkére tettem föl Konad feketével. Ez olyan geekes hatású, illik a bagolyhoz, nem? Az első fotón vannak az állatok: a kisujjamon levő madár a magyar népmesékbeli madarakat idézi. Egyedül ezzel volt egy kis problémám, csak harmadszorra sikerült elővarázsolni a hátát is a formából. A gyűrűsujjamra repülő madár került, a középsőre a bagoly. Egyszerűen beleszerettem a bagolyba. Még egy szitakötő fért ide.

A második fotóra szorul egy nagyon egyszerű, kisebb méretű lepke design, a török (parsley) minta, ami az idén nagyon menő, apró masnik és apró virág. A hüvelykujjamon az egyetlen tele körmös minta, egy absztrakt indás látható. Talán egy kicsit kicsire sikerült, az enyémet éppen csak befedi.

Beleszerettem ebbe a lemezbe, meglódította a fantáziámat, hogy mi mindent lehetne még vele művelni, úgyhogy biztosan fog még szerepelni. Nektek hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése