2012. júl. 12.

Konad m71 - a Barbie fejes

Ez a lemez volt az, ami miatt Konadot vásároltam. Meg voltam őrülve a Barbie fejért. Szerintem a barbierózsaszín illik hozzá, AVON pastel pinkre nyomtam.



Minden lemezen van egy olyan minta, ami macerásabb, nekem a hálós és virágos bordűr keveréke - gyűrűsujjamon - ezen. A virágminta és a háló apró pöttyei sosem jönnek ki egyszerre a lemezből.  Nagyon szép viszont a Barbie fej és a felirat, minden részlet kijött. A csipkeszegélyeknek is minden részlete jól látható. Kis probléma, hogy a körmöm kicsit mélyen ül a körömágyhoz képest, ezért az aljára nem ér oda a mintázó. A virágos teli mintát csak tapétamintának becézem, itt talán nem tűnik olyan dekoratívnak, de majd készítek vele díszítést. Pl. bordón arannyal nyomva gyönyörű.



Az utolsó képen jól látszik, hogy mekkora a minta a körmömhöz képest, igaz, az én körmeim eléggé aprók. Szerintem minden természetes körömre megfelelő méretű, műkörömre lehet, hogy többször is fel kell őket vinni.

Holnap is nézzetek be, jön a következő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése