2012. júl. 25.

Krikk mintalemez 3 .sor

Sziasztok! Ezen a héten az új Krikk mintalemezemet próbálom ki. Tartsatok velem! Ma is lesz mindenféle: geometrikus, csajos és dekoratív is. A lemezen 42 teljes körmös minta található. Egy írólapnál kissé nagyobb méretű, vastag, lekerekített élű, a hátulján papír borítással. A minták nagyobbak, mint a Konad lemezeken, hosszabb körmökre és műkörmökre alkalmasabb.
Lássunk neki! Sok kép jön, úgyhogy lapozzatok!

Az első minta rögtön egy geometrikus, a pop-art legjobb időszakából: koncentrikus körminta. Csillogó rézszínre Konad feketével nyomtam.







 





A második minta úrihímzésekről léphetett volna elő akár, stilizált mákfej minta. Nagyon… különleges. Ennek megfelelően megpróbáltam sötétzöldre sima arany körömlakkal nyomni. Kontrasztosabb színnel talán jobban látszott volna a minta, így viszont sikerült a kívánt brokátszövet-hatást elérni.










 


A harmadik minta kisebb-nagyobb pillangók tele mintája. Világossárgára besűrűsödött pinkkel tettem fel. Igazi csajos minta!






 






A következő nagyon édes, csíkos-virágos minta. Rózsaszínre essence fehérrel nyomtam. Újfent belefutottam a hosszanti csíkok problémájába: csak hosszanti irányban lehet feltenni, másik irányból görgetve elcsavarodik a minta.










 


Az ötödik a személyes kedvencem: spirálminta. Nekem a nyalóka ugrott be, ezért dinnyepirosra essence fehérrel tettem fel. Ha inkább a spirálhatást akarod hangsúlyozni, két, színben közelebb álló, ám eltérő textúrájú lakkot javaslok (pl. krém és csillogó kék).








 




A hatodik szintén édes minta, kisebb-nagyobb pöttyök. Türkizre tettem fel essence fehérrel, így olyan „Tiffanys” lett. Ez az, amit meglehetne oldani pöttyözővel is, csak így sokkal haladósabb. Háttérnek is alkalmasabb, hiszen „lapos” lesz a felülete, nem domborodik ki. A pöttyös/kerek mintákkal szintén vigyázni kell, mert csak teljesen száraz alapon működnek, ha picit is nedves az alap, elnyúlnak, oválisak lesznek kör helyett.







 





Na, hogy tetszik? holnap jön a 4. sor!

1 megjegyzés: