2012. júl. 27.

Krikk mintalemez 5. sor

Sziasztok! Az új Krikk mintalemez kipróbálásával töltött hét közepén járunk. A lemezen 42 teljes körmös minta található. Ma is lesz minden: csajos és elegáns, fiatalos és geometrikus egyaránt.  Sok kép jön, úgyhogy lapozzatok!
Az első minta egy állattappancsos, hogy ne legyen annyira-édi-bédi, kemény neonzöldre nyomtam feketével. A neoszínek jól viselik a plusz mintákat szerintem. A mintákat sokféleképp lehet illeszeni, egyenként, vagy egy sort használni, vagy épp telibe mintázni, mint most.
















A második minta egy újabb szíves darab, ezúttal fehérre egy beszáradt piros zselés lakkot tettem. Ezt inkább színeiben lehet variálni, kicsit elegánsabbnak tűnik a hosszában elhelyezett csíkok miatt.
















A harmadik egy apró virágos tapétaminta újból, világoskékre fehérrel nyomtam. Nagyon rendben van. Ezt nem lehet szerintem sokféleképp variálni, mert nagyon apróka minták az egyesével való felvitelhez.  
















A negyediket szintén tapéta jellegű, nekem nagyon tetszik ez a négyzetes osztatú zsinóros minta. Valódi elegáns darab. Lilára arannyal nyomtam.
















Az ötödik minta egyszer már szerepelt bulikörömként itt: http://www.confettinails.blogspot.hu/2012/07/summer-of-2012-nail-challenge-summer-of.html Igazi favorit, lehet tigris, zebra, vagy amit akarsz, attól függően, hogy a csíkokat hogyan forgatod el felvitelkor. Itt most neon narancsra tettem, hogy jól látszódjék.


















A hatodik minta kicsit macerás, de nagyon dekoratív: különböző méretű körökben különböző méretű virágok, nekem leginkább a 70-es évek mintáit, a virággyerekek korszakát idézi. Világoskékre fehérrel nyomtam.



Éés... már csak 2 sor, két nap. Unjátok már?

3 megjegyzés:

  1. Szia, már régóta követem a blogodat és nagyon tetszik, amit csinálsz. Egy hétig nem voltam netközelben, de remélem még nem maradtam le a képküldésről (konad-om van).
    Azt szeretném megkérdezni, hogy hol vetted ezt a lemezt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Sharing is caring: hívjatok másokat is, osszátok meg a barátnőkkel is a tartalmakat.
      A lemezt egy webboltból vettem, de sajnos levette a választékból, mert újakat fog forgalmazni :( (http://shop.llarowe.com/).
      Jelenleg itt kapható: http://www.ninjapolish.com/product.php?productid=17581&cat=283&page=1 Magyarországra 25,5 + 2,5 USD szállítással.

      Törlés
  2. Én speciel nem tudom megunni:) Az a tapéta minta.........:))))))))))))

    VálaszTörlés