2012. júl. 21.

Rossmann bevásárlás és Lovely glitteres repesztőlakk

Sziasztok! Úgy belelendültem a bevásárlás megírásába, hogy nem tudtam ellenállni, beugrottam a Rossmannba. Eredetileg csak fedőlakkot akartam, de sikerült egy szép csomagot összeszednem. Persze meg tudom magyarázni, miért is volt minderre szükség.

Lássuk, mit vettem: egy Lovely glitteres repesztőlakkot, 369 Ft-ért (-25%). Lengyelországban gyártják. Háát, mindjárt meglátjuk. Aztán vettem két Catrice-t ezek akciósak voltak: egy csillámos feketét, és egy bronzot. Az Astor csillámos lakkjának sem tudtam ellenállni, amiket eddig vettem, azok sosem olyan hatásúak voltak, mint terveztem. Ez most jónak tűnik, remélem olyan, mint a frissen hullott hó. Két oldalt az a két Essence effekt a nyári kollekcióból, amiket eddig nem sikerült megszerezni, a disco disco és a glorious aquarius. Középen pedig egy madárkás mintalemez, amiről rövid úton meggyőztem magam, hogy kell nekem. Holnapra kipróbálom azt is, csak Colorblind kimerült a sok munkától, töltőn van.
Jöjjön a Lovely glitteres repesztő! Nagyon kíváncsi vagyok rá, hiszen a nagy márkák is csak az idén hoztak ki ilyen kollekciót, öt-tízszeres áron lehet ilyenhez jutni tőlük. Az első tapatsztalat a döbbenet: a kupak csúnyán fog:
Amikor felkentem az első adagot, rájöttem, hogy sosem fog megrepedni, túl sűrű a lakk. 15 csepp körömlakkhígító után folytattam, és nagyon ügyeltem, hogy vékony réteget kenjek, ez lett a végeredmény:

Nagyon szép lett a színe, bár a meg nem repedt vastag réteg egyszínűnek tűnik, valójában a vékonyabb rétegben többszínű! Gyönyörű színe van, aranyból rózsás lilába hajlik. Nem igazi színjátszó, de nagyon szép. Összefoglalva minősége az árával egybevethető (rossz), a színe viszont nagyon szép. Kis ügyességgel ki lehet belőle csiholni a szép eredményt.

1 megjegyzés: