2012. júl. 29.

Krikk mintalemez 7 .sor

Sziasztok! Vasárnap van, itt a vége. Ma jön a 7. sor. Lapozzatok!

Az első minta szerintem tehenes, de más színösszeállításban lehet akár köveket vagy más textúrákat is utánozni vele. Én barnára nyomtam Essence fehérrel.

 













A második spirálminta, málnaszínre nyomtam Essence fehérrel. Nagyon sokat küzdöttem vele, ez a legjobb eredmény, amit itt láttok. Túl mélyre van vésve, túl sok festéket vesz fel, túl kevés tűnik elő az alapból.




 













A harmadik minta már szerepelt a pókemberes bejegyzésben. Most feketére nyomtam ezüsttel a pókhálót, nagyon jól sikerült.















A negyedik egy hálós minta, én most kaptárat imitálva sárgára nyomtattam Essence feketével. Fehérre téve lehet focilabda is lehet. Kicsit macerás szépre csinálni, mert a vonalak vékonyak, a pöttyök tömörek, pont jó állagúnak kell lennie a lakknak. Az enyém most egy kicsit hígabb volt, megfolyt egy-két pötty.
















Az ötödik az, amit ki lehetet volna hagyni tőlem, mert ez már tényleg túlzás: macskák játszanak lepkékkel rajta. Pinkre Essence feketével nyomtam. A minták nagyon aprók, itt a képen a makro miatt jól látszik, a való életben nem nagyon lehet kivenni, csak szabálytalan fekete foltos lesz a köröm. Egyszóval giccses. Bár körömdíszítésben mindig nagyon vékonyka a határvonal a még ízlésesen gazdag és a már sok(kkk) között.















A hatodik a párducminta, én natúr színre Essence feketével nyomtam. Jól néz ki és most nyáron divatos a különböző neon színekre nyomva is.
















A végére jutott ilyen is, olyan is. Nagyon tetszik a párduc minta és a pókháló. Néhányról még nem döntöttem el.
Összességében jó vételnek ítélem a lemezt, sok mintát szeretek rajta. Nektek  mi a véleményetek? Írjátok meg! Ne feledjétek, ha jönnek képek, szívesen közzéteszek hónap végén egy olvasói montázst: confettinails@gmail.com De most inkább strandoljatok! 


1 megjegyzés: