2012. júl. 26.

Krikk mintalemez 4. sor

Sziasztok! Az új mintalemez hetének felénél járunk, ma is 6 mintát fogok megmutatni belőle, a negyedik sor következik. Vigyázat. a nyugalom megzavarására alkalmas képek következnek! Ha eddig nem akartátok megvenni, most biztosan átgondoljátok.
Sok kép jön, úgyhogy lapozzatok!

Az első mintánk egy virágos vonalas-minta Korall színre Essence fehérrel nyomtam. Szépen sikerült, minden rendben vele, vonal, pötty, virág a helyén. Jól használható, külön a vonal is elég hosszú a körmeimre, a virágokkal is lehet sormintát nyomtatni, mert keresztben is elég hosszú.















A második mintába szerettem bele, e miatt vettem meg, mert kellett nekem egy teli rózsamintás lemez. Glitteres rózsaszín lakkra Essence feketével nyomtam. Lehetne többszínű mintát is készíteni vele, illetve egyesével használni a rózsákat.














A harmadik szintén egy hálós-szívecskés minta. Fehérre nyomtam egy besűrűsödött neon pink lakkal. A második sorban szereplő hasonló mintával ellentétben ezen minden tökéletesen működik, kicsit nagyobban a szívecskék, így távolabbról sem csak pöttyök, jól kivehetők.

A negyediket csak csempemintának becézem, kékre Essence fehérrel nyomtam, mint a delfti porcelánok. Sajnos csak a minta közepe fér az én apró körmeimre. Jól variálható, lehet a minta közepét használni, vagy átlósan is osztható a minta.








Az ötödik minta nagyon hasonlít az előzőre, kicsit kevesebb kacskaringóval, egy medálomra emlékeztet. Bordóra nyomtam Konad ezüsttel. Kicsit megpróbáltam szélre húzni, hogy látszódjon a szegélyből is.















A hatodik minta szívecskés szintén, ezúttal apró szívek sora. Pinkre Essence fehérrel nyomtam. Nincs mit ragozni, imádnivaló!














Ez a sor eddig a kedvencem. Sokféleképp variálható minták, nőiesek és szépek. Nektek hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése