2012. júl. 24.

Krikk mintalemez 2.sor



Sziasztok! Ezen a héten az új Krikk mintalemezemet próbálom ki. Tartsatok velem! A lemezen 42 teljes körmös minta található. Egy írólapnál kissé nagyobb méretű, vastag, lekerekített élű, a hátulján papír borítással.  Ennek ellenére ma sikerült elvágnom az ujjam a szélével. Csak óvatosan!A minták nagyobbak, mint a Konad lemezeken, hosszabb körmökre és műkörmökre alkalmasabb.
Lássunk neki! Sok kép jön, úgyhogy lapozzatok!

Az első mintánk nagyon vagány, kalózlányok virágos-szívecskés alapon. Csillogó metál lilára essence feketével nyomtam. Bárcsak nagyobb körmeim lennének, hogy legalább két fej kiférjen egyre! Kénytelenek vagytok ekkorában beérni vele.













A második most nagyon divatos: leláncolva – tudjátok, a könyv, amelyik leköt és élvezedJ. (A szürke ötven árnyalata). Vérpirosra sima arany körömlakkal nyomtam. Lehet, hogy kicsit kontrasztosabb színekkel jobban kijött volna, vagy nyomdához való lakkal, ami sűrűbb és pigmentáltabb. A lényeg azért látszik, és a minta nagyon jó!















A harmadik egy barokk indaminta, modern barokkhoz illőn arany lakkra essence feketével nyomtam. Szerintem csodás lett!














A negyedik stilizált pálmaleveles minta, barackrózsaszínre fekete Konaddal került fel. Ezt én legközelebb nem önmagában, hanem inkább valamihez háttérként viselném.














Az ötödik minta a magyar viseletek sujtásaira emlékeztet, ezért fehérre nyomtam egy beszáradófélben levő piros lakkommal. Huszáros! Persze más színekkel más hatást lehet elérni, univerzális minta.















Az utolsó a sorban a vonalkód. Pasztell mentazöldre nyomtam Konad feketével. Rögtön meg is volt az első nagy kihívás: a hosszában vonalazott mintákat nem oldalról kell görgetni körömágytól körömágyig, mert megcsavarodnak, hanem a körömvégtől hosszában kell nyomni. Eltartott egy ideig, míg erre rájöttem.














Szerintem szuper minták vannak ebben a sorban, egyet sem hagytam volna ki! Nektek tetszik?
Holnap is gyertek, jön a harmadik sor!

4 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a lemez...de egyelőre nem találtam meg a honlapon, hol lehet venni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      sajnos a llarowe levette a listából, most csak itt van:
      http://www.ninjapolish.com/product.php?productid=17581&cat=282&page=1
      Szerintem is nagyon megérte, bár szívtam a fogamat, mikor ki kellett fizetni:(.

      Most, hogy kielégítetted egy időre a vásárlási lázat, én a helyedben megvárnám, hogy mijen újdonságok jönnek ki őszre.

      Törlés
  2. Milyen... Istenem, reggel van, bocsi.

    VálaszTörlés
  3. Közben megtaláltam:)
    Gyakorolni elég egyelőre, de olyan jó, hogy pillanatok alatt szuper manit tudok csinálni vele. Ecsettel festegetni... na ahhoz béna vagyok, nincs türelmem és a gyerekek mellett max este lehetne... akkor meg inkább olvasok, blogokat v jó könyvet:)

    VálaszTörlés