2012. júl. 17.

Konad m 73 – a kottás

Sziasztok! Ez a lemez volt a felnőtt énem választása, és ez lett a kedvencem. Mindössze öt minta található rajta, négy teli körmös és egy francia.

Moyra fehérre nyomtam Konad feketével. A teli minták egy indás-virágos, egy törött üvegcserepes, egy oldalt csíkos és a kottás. A francia vég szívecskés bordűr, amit lehet a körmön átlósan is elhelyezni.


A kottásba szerettem bele, persze ez lett a mumus ezen a lemezen. A vékony vonalak miatt nagyon ügyesen kell vele bánni, a legkisebb hibát is kiadja, ha megremeg a kezem, a kottavonal rögtön cikcakkos lesz. Amit viszont nem kedveltem különösebben, de nagyot bizonyított, az a törött cserepes fazon, nagyon dekoratív a különböző színkombinációkban. A két oldalán csíkos minta szintén nagy egy kicsit nekem, a körmöm keskeny hozzá. Ezért külön-külön szoktam elhelyezni a  két oldalt, akkor a középső sáv keskeny lesz és jobban látszanak a szélek.
Fúú, Konad vége. Jön az Essence. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése