2012. júl. 13.

Konad m25 – a pillangós, a legnépszerűbb lemez

Sziasztok! Ma a legnépszerűbbként értékesített lemezt mutatom be. A mintákat Konad fekete festékkel nyomtam OPI dinnyepiros lakkra, sajnos a száma lekopott.

A lemezen virágminták, két absztrakt minta és egy pillangó van. A pillangó volt az első számú kedvenc a lemezről, ezzel kezdtem az elején gyakorolni. Eléggé nagy méretű.

 Az utóbbi időkben mégis inkább az absztraktokat szeretem. Kicsit kell hozzájuk gyakorlatozni, hogy pont a köröm szélére, illetve a másiknál a közepére helyezd a mintát. Látszik, hogy a legnagyobb, középső körmömről éppcsak nem lóg le minta, ezért csak a felével szoktam dolgozni, ha együtt akarom felvinni, akkor is inkább külön-külön nyomom a két felét, hogy ne lógjon le. A rózsa mintával pedig többszínű nyomatot csináltam utoljára antikolt újságpapíros háttérre, az nekem egy kicsit sok volt már együtt. Nem volt olyan minta a lemezen, amivel nehéz lett volna dolgozni.  A kis virágminták nagyon aranyosak, szépen díszíthetők apró kővel, glitterrel. Méltán népszerű lemez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése