2012. júl. 28.

Krikk mintalemez 6.sor

Sziasztok! Wow! Itt a hét vége,meg a jó idő, lehet pihenni. Persze én befejezem, amit vállaltam, ma az utolsó előtti sor jön a mintlemezből. Sok kép jön, úgyhogy lapozzatok!

Az első mintánk egy meghatározhatatlan foltminta. Én állatbőrként értelmeztem most, natúr színre sűrű barna körömlakkal nyomtattam (egy régi besűrűsödött lakk). Lehetne még szürke-fehér folyómeder, neon-fekete pöttyös, vagy amit még bele tudtok képzelni. Sokoldalú minta.

 












A második szerintem ecsetvonások sora, ezért élénk narancssárgára Essence feketével nyomtam. Pont jó az arány, elég alapszín és elég minta látszik. Művészeknek kötelező. Szintén jól működhet minden neonszínnel, vagy más élénk árnyalattal is így nyár derekán.














A harmadik klasszikus tyúklábminta, ehhez illően fekete lakkra Essence fehérrel nyomtam. Természetesen minden más színkombinációt is elbír. Kicsit mélyen van vésve, túl sok festék jön fel és nehéz szépen, maszatolódás nélkül dolgozni vele.














A negyedik egy apró virágos minta. Lilára Essence fehérrel nyomtam. Szerintem a közepes árnyalatok állnak jól neki. Nagyon hasznos minta, nemcsak telibe, hanem akár egyesével is lehet használni.














Az ötödik minta egy szívecskés-hálós minta. Pirosra Essence fehérrel nyomtam. A háló és a szív együtt nagyon nem működik együtt, túl mélyre van vésve, így ugyan a háló szépen kijön, de szíveken is túl sok festék marad és elmosódott lesz tőle. Amúgy nagyon aranyos minta.














A hatodik mintát napraforgónak nézem, ezért fehérre nyomtam sima sárga lakkal. Nagyon hálás minta, szintén lehet egyesével is használni és más díszítésekkel kombinálni.














Ez a sor nagyon kedvemre való, a hálós mintát majd még gyakorlom, hogy szebben sikerüljön. A többi nagyon rendben van, szívesen viselem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése