2012. júl. 5.

OPI Csodálatos Pókember kollekció – Just spotted the Lizard

Sziasztok! Ma reggel valami különlegessel készültem. Az OPI Csodálatos Pókember kollekcióját nagyon vártam, már kapható nálunk is. Végül személyes szemrevételezés után nem hatódtam meg nagyon, a legtöbb színből már van hasonlóm. Egy fehér, egy kék, egy korall, egy bogárzöld és egy szürke-arany szerepel a kollekcióban, plusz egy zöld metál repesztőlakk. A teljes kollekció áttekintése megtalálható pl. itt: http://www.thepolishaholic.com/2012/04/opi-amazing-spiderman-collection.html.
Van azonban két szín, ami belopta magát a szívembe. Az első a Just spotted the lizard. A neve szerint gyíkzöld, nekem inkább a szentjánosbogárra hasonlít. Emlékeztek a tunningautós ömlengésemre, hogy zöld színjátszós lakkot szeretnék? Na, ez pont olyan. Rezes-aranyból bogárzöldön át egész halvány türkizzöldig játszik a szín, egyszerűen gyönyörű. Bloggerek szerint totális másolata a Chanel Peridot-nak. Én nem vagyok olyan szerencsés, hogy tulajdonomban lenne az ikonikus árnyalat, de nem bánom, az OPI elég költséghatékony választás, és a minőség oltárán sem kell sokat feláldoznunk a jó ár miatt. Kiválóan terül, szépen fed, és nagyon tartós. Én két réteget kentem, de ha bővebben húzom fel, elég lett volna egy is. Imádom.






A Csodálatos Pókember mától megy a mozikban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése