2012. júl. 16.

Konad m35 – a tündéres

Sziaszok! Folytatom a Konad lemezeim bemutatását. Ezt igen, egyértelműen a tündér miatt választottam.

Írtam már, hogy az öt évesek szintjére jutok néha? Moyra pasztel lilán mutatom be őket, Konad feketével nyomdáztam. A lemezen a tündéren kívül található még rózsaminta, egy szíves és egy buborékos design, plusz virágminták, amiből az egyik négyszögletesre igazított forma, francia körömvégre is nyomható. Én a kisujjamra hosszában tettem.


 A tündér mellett a buborékos mintát vártam nagyon, ami bennem csalódást keltett, mert azt hittem, hogy nagy méretű, a teljes körmöt beborítja. Ez nem így van, még az én aprócska körmeimet sem fedi teljesen, és kevésbé dekoratív, mint hittem, nem önállóan, inkább háttérnek jó. A lemez „cikis” mintája a szíves darab,a  sok finom vonal miatt nehéz elmosódás nélkül feltenni. A legjobban – meglepetésemre – a „semmi különös” négyszögletes virágforma használható. Nektek hogy tetszik?

1 megjegyzés:

  1. Tündér mellett jobbra... nekem az tetszik erről a lemezről legjobban:)

    VálaszTörlés