2012. júl. 23.

Krikk mintalemez 1 .sor

Sziasztok! Fúú, ma nagyon elfáradtam. Ezt a következő hetet az új Krikk mintalemez kipróbálásával töltöm. Tartsatok velem! A lemezen 42 teljes körmös minta található. Egy írólapnál kissé nagyobb méretű, vastag, lekerekített élű, a hátulján papír borítással. 25 USD-ért vettem LeeAnn boltjában: http://shop.llarowe.com/. Jelenleg ő nem árulja, csak a ninjapolish:
http://www.ninjapolish.com/ .   A minták nagyobbak, mint a Konad lemezeken, hosszabb körmökre és műkörmökre alkalmasabb.

Lássunk neki! Sok kép jön, úgyhogy lapozzatok!



Az első minta egy faleveles, ezért próbáltam őszi hangulatot varázsolni, narancssárgára nyomtam egybeszáradt barna lakkal. Sajnos nem vagyok lenyűgözve sem a mintától, sem a színösszeállításomtól. Amúgy a lemezzel minden rendben, tökéletesen működött.

 













A második a lézercsíkos. Neonlilára nyomtam Konad feketével. Először másik neonszínre gondoltam, de sajnos nem látszottak jól egymástól. Ez a kombó sem tetszik, bár a mintában van fantázia. Talán majd fémes változatban jobb lesz. De nem a lemez hibája.
 













A harmadikat csak tapétamintának becézem, régi selyemtapétára emlékeztet engem. Pávakék csillogós lakkra nyomtam essence fehérrel. Nekem tetszik, szép lett!














A negyedik minta egy francia körömvég szívecskével. Rózszsín csillogós francia lakkra essence fehérrel nyomdáztam. Úgy tűnik, nincs szerencsém a francia végekkel: a szívecske melletti négyzet ezen sem tökéletes… A makró felvétel nagyon kihozza a hibát, nem ennyire feltűnő, teljesen hordhatónak ítélem a való életben.














A következő egy csillagos minta, már szerepelt ebben a bejegyzésben: http://www.confettinails.blogspot.hu/2012/07/julius-4.html . Most sötétkékre Konad ezüsttel nyomdáztam. Továbbra is tetszik nagyon, a különböző méretű és nagyságú minták szabálytalansága teszi egyedivé.














Az utolsó egy hármas spirál, nagyon menő! Dinnyepirosra tettem essence fehérrel. Nagyon dekoratív minta, beindította a fantáziámat.















Maradjatok velem, holnap jön a következő sor!

2 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a sablon:)

    Megjött a nyomdám:))))
    Kezdő próbálkozások elég bíztatóak. 3 lemez, meg a nyomda+ lehúzó. Olcsó volt (vaterás vétel) Itt volt pár napon belül, nem kellett heteket várni ebayre.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ha van kedved, küldj képet a művekről. Confettinails@gmail.com. Esteleg írhatnál a kezdeti lépésekről.

    Tegnap nagyon megelpődtem, csengetett a postás ás hozta a csomagot Pingpongiából, ahogy ő mondta.:) Az USA-ból 9 nap alatt szokott ideérni (hétvégével együtt), a kínai csomag is megjött 10 nap alatt. Pedig felkészültem a 30 nap várakozásra.

    VálaszTörlés