2012. júl. 19.

Essence lemez- francia körömvég

Sziasztok! Tavasszal végre megjelent két olyan lemez az Essence-től, aminek végre tetszett a mintája. A lemezek egyenként vannak zacskóba csomagolva. A FELÜLETÜKÖN VÉDŐFÓLIA VAN, AMIT HASZNÁLAT ELŐTT LE KELL HÚZNI. Annyira finom a fólia, hogy ránézésre nem is látszik, de ha a sarkát megpiszkálod pl. egy fogvájóval, feljön.

Kilenc minta van egy négyszögletes lemezen. Nem tudom, mennyire látszik a fotón, de egy rosszul vésett lemezbe futottam bele. Csak használat közben derült ki számomra, hogy a minták itt-ott elmosódnak, de akkoriban hiánycikk volt, sajnáltam visszavinni, mert tudtam, hogy ez az egy volt belőle. Az Essence Twilight sorozat sötétszürke lakkra nyomdáztam ezüst Konaddal.

 Az első fotón a mutatóujjamon van a hibás csillagos minta. A két csíkos és a virágos körömvég nagyon szépen kijött, valamint az egyenes levélkés bordűr is, amit hosszában nyomdáztam.

A második fotón egymás alá tettem a hibásakat a mutatóujjamra. Egy kockás és egy apró pöttyös volt rosszul vésve. A nagy pöttyös és a hálós rendben van, én maszatoltam el egy kicsit. A kedvencem mégis a gyűrűsujjamon található virágos minta, ez az egyetlen, ami nem francia vég. Azt hittem, már sok ilyenem van Konadból, valahogy mégis ez a legdekoratívabb.
Azért gáz, hogy ilyen hibás terméket kiengednek a polcra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése