2012. dec. 1.

Lakkfan decemberi kihívása 1. - Hópehely


Sziasztok! Hát elkeződik… Itt a tél, itt a december, és mindjárt itt a karácsony. Ma elkezdjük kinyitogatni az adventi kalendárium ablakait, csokit keresve, és elkezdjük a visszaszámlálást a NAGY ÜNNEPLÉSIG. Mi, bloggerek is elkezdünk ilyenkor visszaszámolni. Egymást érik a kihívások, én kettőre is beneveztem, akkor még nem sejtettem, hogy mennyi munkám jut év végére. Azért igyekszem jó mintákat kitalálni, a tervezgetés minden esetre jó móka volt.
Lakkfan első témául a hópelyheket tűzte ki. Remélem, valóban lesz hóesés ma. Én télen születtem, nagyon szeretem a havat és a hegyeket.
A hópehely témán nem sokat gondolkodtam, ez az a design, amit mindig szoktam ilyenkor csinálni. Alapnak Moyra 27-es világoskéket használtam, erre került a Konad 54-es lemezéről a két hópehely minta random fehérrel és ezüsttel nyomdázva. Nagyon szeretem ezt a mintát, annyira törékeny, filigrán, vékony vonalakból áll, amit nem lehet más technikával ilyen szépen megvalósítani. A hópelyhek közepére ezüst holo csillámot tettem, a kimaradó részekre pedig néhány világoskéket szórtam szét. Na, mondjuk fényképezni, az nagy kihívás volt. Igyekeztem nagyon visszafogott, ropogós, enyhén csillogó mintát készíteni. Íme az én hópelyheim:


1 megjegyzés: