2012. dec. 22.

Lakkomlakkom kihívása 6. - Karácsonyfa

Sziasztok!
Ma utolsó állomásához érkezet Edina és Aggie kihívása. Karácsonyfát kellett készíteni. Próbáltam egyszerűen megolnai a feladatot.  

Elsőként a China Glaze Electrify lakkjával festettem csillogó piros-arany, főként arany alapot. Ezt jó sokáig hagytam száradni, mert utána ragasztószalagokkal alakítottam ki a fát. Celluxszal a törzsét, vékony körömdíszítéshez valóval az ágakat.

Erre jött az AVON midnight green, a fenyőfa törzse. Mikor már majdnem száraz, óvatosan le kell bontani a ragasztást. Már csak egy csillagot tettema  tetejére, és kész is voltam. Voilá!



Nézzétek meg a többiek munkáit is!


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!
    Egyforma fában gondolkodtunk,de a tiéd nagyon jól sikerült.Én kicsit összecsaptam.
    Kicsit absztrakt lett.:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a karácsonyfa, én is megcsinálom majd egyszer! :)

    VálaszTörlés