2012. dec. 31.

Lakkfan kihívása 7- konfetti ágyú

Sziasztok!
A legeslegutolsó kihíváshoz érkeztünk ma. A témája a konfetti ágyú volt, gondolom sztenderd szilveszteri kellék. Bevallom, én nem tudtam, mi az, rá kellett gugliznom. Mostmár tudom, egy papírhenger, amiből kilő a konfetti. Ezt próbáltam a körmeimre varázsolni. Megnézetem a pantone 2013-as tavaszi színeit, ezeket akartam használni.
Szépek, nem ? Nektek lesz kedvencetek közte?

A körmeimet AVON limezölddel alapoztam, erre került Moyra nail art piros lakkával az ágyú és az évszám. A konfettiket  a Kleancolor VIP (pirosas holo) és a Jordana Sequins (kék-piros glitteres) lakkajival készítettem. Szándékaim szerint az ágyúnál sűrűn, távolodva ritkábban.






Boldog új évet!

Nézzétek meg a többiek munkáit is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése