2012. dec. 6.

Lakkomlakkom decemberi kihívása 2. – Télapó és társai

Sziasztok! Edina kihívásában is eljött a második állomás. Nem sokat kellett gondolkodni, hogy ki is a télapó első számú segítője (tegnap ugye ellőttem a télapót). Hát Rudolf, a piros orrú rénszarvas.


Elég sok minden kellett a megalkotásához, ma ezt sem felejtettem el lefényképezni.


Sima piros francia véget festettem, ezt a China Glaze idei karácsonyi piros glitteres lakkjával és arany AVON szegéllyel dobtam fel. Rudolf értelemszerűen barnákkal került a körömre a lakkecsettel alakítottam ki a fejét, a szarvait a linerrel. Pöttyözővel készöltek a szemek, és a nagy, piros, glitteres orra. Háttérként a képen anyukám fantasztikus magyalbokra szeepel, bár nem sok látszik belőle. Remélem, nekem is hoz ma valamit, mert olyan jó kislány voltam.





 Nézzétek meg a többiek munkáit is!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, hogy csillog Rudolf orra! Ettől még karácsonyosabb az egész. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper lett!
    Az enyém is nagyon hasonló.
    Úgy látszik egyforma ízlésünk van:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett, a franciamanikűrös megoldás a többi körmödön is nagyon szuper!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett! Az nálam is megjelent Rudolf. :)

    VálaszTörlés