2012. dec. 26.

China Glaze Holiday Joy 2012 - 2. rész

Sziasztok!
Remélem mindenki karácsonya boldogan telik szerettei körében.
Ma a glitteres lakkokat hoztam nektek a Holiday Joy kollekcióból. Ezzel be is fejezem, ebből a kollekcióból nem vettem többet.
A Glitter all the way apró, fémes glitterek sokasága átlátszó alapban. Vicces a színösszeállítás: arany, zöld, piros és lila. Nagyon karácsonyi. Nincs semmi hasonló a rengeteg glitteres lakkom között. A felvitellel sincs semmi gond, jó sűrű benne a glitter. Egy rétegben fedőlakknak, kettőben önmagában is hordható. A kisujjamon feketén egy rétegben, a többin önmagban fotóztam.



A Pure Joy piros és arany glitterek kombinációja átlátszó alapban. Ebben többségben van az apróbb piros. A formula hasonló az előzőhöz, rétegzéshez és magában visleve is jó. Piros alapra egy réteget festettem.



Végülkészítettem egy egyszerű nail artot ma estére. A China Glaze Electrify alapra festettem átmenetet Pure Joy-jal. Itt látszik a színbeli különbség: a Pure Joy-ban az arany sokkal sápadtabb. Ez nem zavaró, olyan lett, mintha felgyulladna a körmöm:)



Élvezzétek a karácsonyt, fessetek szép körmöket, használjátok ki a nyugit!

1 megjegyzés: