2012. dec. 14.

Lakkomlakkom kihívása 4. – Inspiráció: jazz nails

Sziasztok!
A mai kihívás témája: inspiráció. Na de mi legyen az inspirációm? Advent idején sok programon veszünk részt a gyerekekkel, épp a múlt héten láttuk pl.  a Nemzeti Táncszínház Diótörő c. előadását. Mégsem ez szerettem volna választani, hanem valami olyat,ami engem felnőttként karácsonyi hangulatba hoz. Ez pedig a jazz zene, Diana Krall és Michael Bublé karácsonyi albumai. De hogy lesz ebből köröm? Ha a jazz kerül szóba, mindig a fekete-fehér, vagy a zongora minta ugrik be. Ezek a zenék azonban színesek, csillogóak, meleg burokba vonnak. Ezért előszedtem az összes linear vagy apró csillámos holo lakkomat, ezekkel készítettem el a mintát. Sorban: AVON golden dream, Kleancolor Kiss goodbye, Kleancolor 24 carat, China Glaze Ray-diant, China Glaze Glitter Goblin, China Glaze Angel Wings, China Glaze Winter Holy, China Glaze I heard that, Glitter Gal Red Sparkle, China Glaze Glistening Snow.
Alapnak AVON golden dreamset használtam.  Ezután arany holo mintás szalaggal három hosszanti mezőre osztottam a körmeimet.  Mindegyik közepére China Glaze Glistening Snow ezüst holo lakk került, erre hasáb alakú strassz kövek jöttek. Ez a kicsit art decos szerkesztési mód szerintem nagyon illik a témához.
árnyékban, szolid csillogás
Már csak a maradék mezőket kellett kitölteni a fenti képen látható színekkel, ehhez japán részletecsetet használtam. A következőkben inkább fordítva csinálom, először a mezőket festem meg és arra ragasztom a szalagot, ez a módszer nem jött be, pedig az egyik kedvencem, LOVE4nails ajánlotta.
megvilágítva, rettentően csillogó


Szerintetek elkaptam a karácsony szellemét?

9 megjegyzés: