2012. dec. 2.

Lakkomlakkom decemberi kihívása 1. – Fény és fagy


Sziasztok! Az időjárás-jelentés szerint esni fog a hőmérséklet és éjszakai fagyok várhatók. Remélem is, mert alig bírtam ekkora jeget keríteni a mai fotóhoz. Elárulom a lelőhelyet: a munkahelyi hűtő fagyasztójaJ.


Edina kihívására beindította a fantáziám. Úgy gondoltam, hogy megpróbálok a felületekkel játszani. Először is jeges árnyalatot kerestem, a Moyra pastell kollekció világos türkizkékje mellett döntöttem, ez kissé zöldes árnyalat. Ezt mattítottam le a Moyra matt fedőlakkjával. Így olyan lett, mint a fagyott tavak jege. Erre készítettem el a jégcsapokat egy vékony ecsettel. A China Glaze Nova nevű ezüst holo csillámos lakkját választottam hozzá. Előtte sok mindent kipróbáltam, még az essence ezüst csillámos pigmentet is, de valahogy se a kisebb, se a nagyobb csillámok nem adtak ennyire szép eredményt. Remélem, hideg telünk lesz, hogy sokat sportolhassunk a szabadban és élvezhessük is a fagyot!



Nézzétek meg a többiek munkáit is!
 Loading InLinkz ...

7 megjegyzés:

  1. Gondolkodtam én is valami ilyesmiben, aztán végül rajzoltam, de ez annyira szép! Már a kékes alap is gyönyörű, de így... Tényleg szinte érezni, hogy fagyos. :) És nagyon tetszik a körömformád is! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz lett, tetszik! :) Ezt a China glaze lakkot honnét lehet beszerezni?

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett és jó ötlet volt a jeges "körítés" a képhez :)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik, hogy külön azzal is foglalkoztál, hogy a fotózáshoz hátteret is fagyassz magadnak. Ez ám az elhivatottság!;)

    VálaszTörlés

  5. Nagyon szép lett és a háttér is jó ötlet volt :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi a sok dicséretet! Aranyosak vagytok. Mindenki más is olyan szépeket csinált. A China Glazet interneten szoktam beszerezni, ez a darab az e-bayről jött.

    VálaszTörlés
  7. Jaj ez is gyönyörű.... és a háttér :) nem semmi :)

    VálaszTörlés