2012. dec. 7.

AVON nailwear pro+ - új színek

Karácsonyi hangulatba kerülvén hagy mutassam meg nektek az AVON új színeiből a legkarácsonyiabbakat. Egyébként 10 új árnyalat jött, lassacskán majd bemutatom őket, mert a kihívásokban is fognak szerepelni, sőt, már voltak is. A formula újonnan megszokott, könnyű felvitel, gyorsabban száradó, tartósabb, ár-érték arányban jó. Az üvegek kifejezetten szép, modern vonalúak. Nekem bejönnek.

Golden Vision

Nagyon megtetszett ez az arany, újdonat kedvencem. Nem túl sárga, de nem is biciklifény színű, inkább a pezsgőszínre hajaz. Pont eléggé csillog.



Noir Emerald

A hideg kékeszöldek királya. Csillámos, gyönyörűs. Ünnepre való.




Lucky Penny

Szerencsepénz? Legalábbis a neve szerint. Narancsos-rézszínű, csillámos. Meglepődtem, mennyire jól áll, nem voltam oda elsőre érte.





Kifejezetten szeretem az AVON lakkokat, nektek is tetszenek? Mik a tapasztalataitok?

4 megjegyzés:

  1. Szia.
    Még nem próbáltam AVON lakkot,de pont kaptam új katalógust és nézegettem lehet bevállalok egy-kettőt.
    Milyen a fedésük?
    A körmömről itt írtam nézd meg.
    http://angeldesign77.blogspot.hu/2012/12/egy-ki-renovalas.html

    dm-ben kaphatóak ezek a termékek.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon jó a fedésük, két vékony réteg elég. Ha vastagabban húzod az elsőt, akár egy réteg is elég. Korábban voltak a blogon a színek, tavasszal vezették be őket, az AVON címkén feljönnek.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Köszi megnéztem a lakkokat jó színük van.
    Kinéztem 1-2 majd rendelek.
    Jó,hogy kinn vannak a lakkok itt nálad,mert katalógusban nem látszik rendesen milyen lehet igazából a színük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A többi újat is kiteszem még ebben a hónapban, de nagyon el vagyok havazva. Már lefotóztam, csak szerkeszteni kéne. Kicsit túlvállaltam magam.

      Törlés