2012. dec. 29.

China Glaze OnSafari 2.

Sziasztok!
Ma a második eresztés jön az On Safari kollekcióból. Én már érzem a szavannát. Jól is jönne egy kis napsütés most, nem? Ezeket a lakkokat már láthattátok a kihívások alkalmával, most azonban lehet a saját valójukban csodálni őket. Természetesen a formula a márkától megszokott minőség, tökéletes. 

Desert Sun
A sivatagi nap nem tudom hogy ilyen-e, de ez a szín csodálatos. Karamella szín a javából, már érzem is, ahogyan olvad a nyelvemen (bocsi, a kávémban: ott szeretem:)



Kalahari kiss
Világos sárgás-nude krém. Annyira érdekes, nem megszokott tucatszín, mégis viselhető. Nem állítom, hogy nagyon rózsás bőrhöz is jól áll, de nekem az egyik kedvencem lett.




I heard that
A szokásos China Glaze apróra örölt glitter formula: csodálatos fedőszínként és szépen felépül magában is három rétegben. arany, vörös, narancs és holo glitterekből keverve.



Nektek hogy tetszenek ezek a színek?

2 megjegyzés:

  1. Az első és az utolsó nagyon tetszik!
    Honnan szerzed be a China Glaze lakkokat? Eddig még egy lakkom sincs, egy úton felém, de nem vagyok benne biztos, hogy a legolcsóbb forrásból.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Te honnan vetted őket?
    Én az e-bayről vagy a beautyjoint.com-ról szoktam rendelni.

    VálaszTörlés