2012. dec. 11.

Szilikonos kézápolás otthon

A hét végén kirúgtam a hámból, karácsonyi ablakpucolást csaptam. Nagyon csúnyán kiszáradt a kezem! Ezt a pakolást készítettem el. Fogtam egy szilikonos kézkrémet, amit összekevertem kb. ugyanannyi olivaolajjal.

Nem túl összeférhető, keveredős állag, eléggé kell dolgozni vele. Ennyi lett, ez elég volt a kezemre és a lábamra is.

Miután felkentem felhúztam egy hajfestő kesztyűt, de sima nejlonzacsi is jó.

Végül betekertem előmelegített törölközőbe, és lepihentem.

Konkrétan elaludtam benne, de ti 20 perc múlva lemoshatjátok. Én csak papírtörlőben megtörölközök, hogy lejöjjön a felesleg. Finom, hidratált bőr lesz az eredmény. Ilyenkor télen jól jön a gyorssegély, biztosan heti többször is fogom alkalmazni, mert vannak még száraz területek.

1 megjegyzés: