2012. dec. 10.

Lakkomlakkom kihívása 3. - Édesség

Sziasztok!
Valami karamellát szerettem volna, mert ez mostanában a kedvencem. Karamellás sült alma jöhet?

Sőt, a karamellás kappucsínó is fincsi! Ezt iszogattam, míg festettem. Majdnem nem jutott eszembe fotózni.


A körmeimre a karamella árnyalatot a China Glaze Desert Sun lakkal varázsoltam. Egy számomra új technikával, un. sugar-spunnal húztam rá a fehércsoki-csíkokat. Ehhez egy beszáradófélben levő lakkra van szükség, amibe a fogvájót belemártva ilyen fonalat lehet húzni. Nekem a kiszemelt lakkom nem volt beszáradva (China Glaze Kalahari Kiss), ezért beszáradt áttetsző franciával kevertem, hogy elérje a kívánt állagot. 

 

















Már csak ügyeskedni kell, mert először hozzá kell értetni a körömhöz, majd úgy húzni, hogy ne érjen a felülethez, hanem csak a végponton leejteni a szálat. Szóval nem a körmön rajzolni, hanem felette.
Nos, ilyen lett a 3D karamella köröm. Nyami. Én már megyek is az újabb kávémért:)




Ez már a száraz állapota, ilyen lett készen. Ha karjátok, lehet fedőlakkozni, de nekem tetszett így a felülete.
Legközelebb majd többet kísérletezek az állaggal, hátha tudok vékonyabb foanlat is húzni.

Nézzétek meg a többiek munkáit is!





6 megjegyzés:

  1. Juj, tényleg olyan, mint valami karamellás süti. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó!
    Tényleg olyan karamell hatása lett.:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett!!

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nyamis lett. :) Ritkán látni étvágygerjesztő körmöket, de ez az. :D

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon gusztusos lett, egyből valami nagyon finom süti jut róla eszembe :DD

    VálaszTörlés