2012. dec. 16.

AVON nailwear pro+ - új színek 3.

Megígértem, hogy közzéteszem a többi új színt is. Végezetül a nude-ok és barnák jönnek. A formula újonnan megszokott, könnyű felvitel, gyorsabban száradó, tartósabb, ár-érték arányban jó. Az üvegek kifejezetten szép, modern vonalúak. Nekem bejönnek.
Tweed
Nagyon szép, bordós-barna árnyalat. Kicsit hígnak találtam ezúttal, és nagyon küzdöttem a felvitellel, lefolyt állandóan. Látszik is a körömágyaknál, béna lett a lakkozás, pedig többször is nekifutottam. Három réteg kellett a szokásos kettő helyett. Na ezt az egyet semmiképp nem venném meg többször.

Naked Truth
Meztelen igazság? Nagyon szép nude árnylat, a Perfect Flesh valahogy pirosas-hússzínűbb ennél. Ez modernebb, nekem jobban tetszik.

Vintage Boutique
A tökéletes mink árnyalat. Hogy az milyen? Hódszínű. Most sokat segítettem, igaz? Egy megfoghatatlan, lilásbarna szín, kevés pasztell beütéssel.

Ezzel a végére értem a 10 új színnek. Vannak kedvenceitek közülük? Ti melyiket vennétek meg?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése