2012. dec. 15.

Lakkfan kihívása 4. – Karácsonyi fények

Sziasztok! A mai kihívás témája a karácsonyi fények. Elgondolkodtam, mi a legkedvesebb nekem közülük. Az adventi koszorú gyertyái, a karácsonyfa fényei? A legjobban a terek díszkivilágítása áll közel hozzám, ahogyan az fényt lop az egyre korábban sötétedő az éjszakába, az az ünnepvárás maga. Ilyenkor végigautózni az Andrássy úton nekem egy meseországba tett utazás.
A körmeimen is ezt a hangulatot szerettem volna megjeleníteni. Négy lakkot használtam hozzá: China Glaze Immortal, essence 126 in the midnight, Flormar 410, és Kleancolor Grand finale.
Először a China Glaze lakkjával alapoztam, ez a kék csillámos szürke jelképezte az alkonyatot.
Erre került szivacsos árnyalással essence sötétkék, amiben szintén kék rejtett csillámok vannak. Leszáll az éj. Még látszik a képen két ujjamon a cellux, amivel az összefestéstől szoktam védeni őket, ha szivacsos technikát használok. Kevesebbet kell takarítani.

És végre kigyulladnak a fények: holo csillámos és hosszúkás glitterek jelképezik a lámpácskákat. (Flormarral és Kleancolorral egy-egy réteget festettem). Megérkezett a fény az éjszakába. Ezen a fotón kicsit elmosódottan, hogy jól látsszon a csillogás:
És ilyen élesben:


Szerintetek jó lett? Visszaadja a hangulatot?
Nézzétek meg  a többiek munkáit is!

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó lett! Valamikor tinikoromban volt ilyen "szálas" lakkom, imádtam, azt hiszem ideje újra ilyet beszerezni. A Kleancolor pakkok nagyon jók, rákerestem a neten:)

    VálaszTörlés