2012. dec. 18.

Lakkomlakkom kihívása 5. – Meglepetés

Na ezen mennyit törpöltem! Nem akartam masnit, nem vagyok egy masnis fazon. Különösen két masnit, mert a másik kihívás témája kifejezetten a csomagolás lesz holnap után, szinte kikerülhetetlen a masni. De a kollégáim megmentettetek. Nem tudtam részt venni a céges évzáró ebéden, éppen máshol dolgoztam. Ezért küldtek nekem személyes apróságokat, pl. ezt a mécsest is. Nem csak az inspirációt adta, de konkrétan erről szedtem le a nagy csillagokat J.

Már csak egy szép mélypirosas-bordós alap kellett, én hosszas kísérletezés után az AVON Cherry Jubilee-t találtam a legközelebbi tónusnak a gyertyához. Erre egy réteg csillámot húztam a Butterfly 47-esből, amiben csillag glitterek is vannak. Erre a meglepetés-csillagok jöttek, és már kész is voltam. 




Nagyon sok megejgyzést kaptam rá, másoknak tetszett. Nektek?

5 megjegyzés: