2012. dec. 17.

China Glaze Eye Candy

Nem haladok a China Glaze projekttel, pedig megígértem ezt is. Időrendben haladva, a következő a tavalyi Eye Candy kollekció volt. Ezt Marilyn Monroe tiszteletére adta ki a cég. Csupa-csupa glitter, csillogás. A fedésük kiváló, nem is nagyon ajánlanám fedőlakknak, ezek önmagukban való hordásra valók, két rétegben tökéletesen fednek. Szoktam alájuk egy hasonló alapszínt kenni azért, hogy a széleken ne legyen egyenetlen, de egyébként nem látszik ki úgysem.  Még a glitter kollekció fotózásából maradtak ki, ezért a bemutatási tematikám ugyanaz: üvegben, glitter makro, egy-kettő-három rétegben fekete műkörmökön természetes és mesterséges fényben. Végül a saját körmeimen két rétegben, egy hasonló színű alapra kenve.

A kollekció színválasztéka következő volt, én hármat vadásztam le:

Lapozzatok, ha kíváncsiak vagytok a közeliekre!



Marry a millionare
Különleges kombináció, a legkülönlegesebb a kollekcióból. Sokan nem lelkesedtek érte, de ó, micsoda hiba lett volna kihagyni! Apró lila fémes glitterek, elvétve apró arany holo glitterek és hosszúkás zöld színjátszó glitterek alkotják. Nem nagyon lehet szavakkal visszaadni az élményt. Különös kombináció, megosztó: vagy imádod, vagy utálod. Azon kevesek közé tartozom, akinek ez nagyon bejön. Nektek?






Material Girl
Egy csodálatos pink, fémes ragyogású glitter bomba, itt-ott pink holoval bolondítva, csak hogy ne tudjam fotózni:). Tényleg, tavasszal vettem, azóta négyszer futottam neki. A szín egyáltalán nem barbis, inkább a füstösebb, melegebb rózsaszínek felé tendál. Bőven lehet 15 év felett is hordani. Elég sűrű a formula.




Blonde Bombshell
Arany glitterek kombinációja, apró, hex, néhány hosszúkás is előfordul. A színe érdekes, sápadtabb arany, a hosszúkás meg sárgás inkább. Ennek volt a leghígabb a fomulája, ezt lehet rétegezni is.





Ti hogyan viseltek ennyi csillogást?

1 megjegyzés: