2013. márc. 21.

Rimmel Velvet Rose összehasonlítás

Sziasztok!
Ez a Rimmel lakk tűnik az egyik sztárnak a múlt hétről, ezt kommenteltétek a legtöbbet, megnéztem hát, hogy mi hasonlóm van.



Az AVON orchid splash, a NYC Lincoln Square Lavender, és az Astor 355-ös lakkját próbáltam ki. Bár a fiókban nem tűntek nagyon eltérőnek, a körmökön bizony nagy a különbség. Az AVON és a NYC sokkal fuksziásabb, az Astor sokkal narancsosabb.

A legközelebb talán még mindig a NYC van, de láthatóan sokkal hidegebb szín. Nekem még mindig a Rimmel a nyerő!

4 megjegyzés:

  1. Megvan ez az NYC lakk, azt hiszem, mindent elmondok azzal, hogy ebből hiányzik a legtöbb:))) (pedig max fél éve vettem:)

    VálaszTörlés
  2. AZ avon és az NYC nekem tök egyforma. :D Jöhetne mindegyik hozzám is. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó szinük van, nekem sajna egyik sincs meg :(

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek, de a Nyc és a Rimmel a legszebb :)

    VálaszTörlés