2013. márc. 24.

My fifty shades - Charlie Tango

Sziasztok!
Emlékeztek még a magánheliopterre, aki Ana párnája alatt végezte lufiként? Nos, Charlie Tango ihlette a következő fedőlakkot. Azt szerettem volna, ha  a rotorok forgása elevenedik meg benne. 

Elméletben egy átlátszó alapot képzeltem el fekete és fehér matt bar glitterrel. Sajnos a lehetőségeim nem korlátlanok, és a kínai alapanyag eresztette a színét, úgy mondják, hogy "vérzik" a gitter. Így aztán áttetsző feketére festette az alapot a fekete glitter, ezüstös-fehér színjátszót tettem még hozzá.
A NYC fukszia alapjára tettem fel. A koncepció szerintem szépen átjön, nem is zavaró, hogy egy árnyalattal sötétebb lett, de kereskedelmi forgalomba nyilván nem engedném így.




3 megjegyzés:

  1. Pedig nagyon jól néz ki!
    Kár,hogy elszínezte az alapot.
    De ezen a fukszia lakkon nem annyira feltűnő.
    Nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés