2013. márc. 2.

NailArt Szombat: Black spotted

Sziasztok! Ma egy olyan bejegyzést hozok nektek, amin már régóta dolgozom. Emlékeztek, hogy felkerült a listámra (a soha nem lesz az enyém listára) az OPI Black spotted, amit csak Franciaországban forgalmaztak (képek itt )?. Nos, egy kedves kanadai bloggerina videója  nyomán elkezdtem kísérletezni, hogyan lehetne hasonló eredményt elérni. Íme a végeredmény:
 
Ha érdekel, hogyan jutottam idáig, olvass tovább!


Nos, azt mondta, hogy fertőtlenítő folyadékkal készült a dolog. Ezért első körben találtam az interneten egy receptet, ami Domestos hígított oldata. Sajnos nem működött. Aztán tovább kerestem, és kiderült, hogy az említett termék alkohol alapú. Előszö megpróbálkoztam az itthoni alkoholos készítményekkel, szemüvegtisztítóval, ablaktisztítóval, de nem működött. Be kellett látnom, hogy kénytelen leszek töményebb oldatot használni. 

Ezért vettem az Oriflame alkoholos kézfertőtlenítő zseléjét, és felhígítottam vodkával. Komolyan fel akartam jegyezni az arányokat, de sokat kellett próbálgatnom, úgyhogy 2:3 körülbelüli arányú az oldat. Az is számít, hogy milyen a szórófej, ezt is teszteljétek. Én több flakont is kipróbáltam, míg végül a szemüvegtisztítós jött be.  A következő rengeteg dolog kellett a kipróbáláshoz. 


Innentől már minden úgy működött, mint egy vizes-márványozós technikánál. Először is China Glaze Riveting lakkal alapoztam a körmeimet. Szerintem az erős árnyalatok adnak jó kontrasztot. Ez után körberagasztottam celluxxal, hogy védjem a körömágyat. 

Majd fekete lakkot csöpögtettem a vízre.

Aztán jött a  fújás. 2-3 fújás 15-20 cm-ről át kell, hogy szaggassa a felszínt, de a túl nagy lyukak kerülendők (középen). Akkor vagy a flakon nem jó, vagy az oldat túl erős. 

Ez után megmártózunk a lyukas lakkban. 

Már csak le kell tisztítani körbe és fedőlakkozni. Voilá!


 
 



 




5 megjegyzés:

  1. Jó lett a végeredmény. Ezt a videót már én is néztem, nagyon ötletes, de még nem volt időm kipróbálni. =)

    VálaszTörlés
  2. hát ez nagyon jó! ki kell próbálnom. :D

    VálaszTörlés
  3. én parfümöt permeteztem rá és tökéletesen működött :D

    VálaszTörlés
  4. Hogy ez nekem nem jutott eszembe! Tök jó ötlet! És milyenek lettek a pöttyök, szabályosak?

    VálaszTörlés
  5. Parfümmel apróbb pöttyök keletkeztek. Én fehér alapot árnyékoltam ezüst lakkal és erre feketével a pöttyöket és olyan lett mint a márvány.

    VálaszTörlés