2013. márc. 16.

NailArt Szombat – Csíkos pizsama



Sziasztok! Hogy vagytok ebben az ítéletidőben? Mi elutaztunk volna tegnap egy kicsit szánkózni, de feladtuk… Túl jól sikerült ez a tavaszi tél. Autóval nem próbálkoztunk, de miután a Keletiből másfél óra múltán sem indult vonat, szépen hazakocogtunk. Legalább volt idő lakkozni…


A két Rimmel lakkot választottam egy egyszerű, csíkos mintához. A pink of me-vel alapoztam. Erre jöttek a változó szélességű csíkok Aden fehér linerrel, Moyra 27-es kékkel és a Rimmel Velvet rose-zal. Ennyi. Üde, tavaszi kis design, egy vékony ecset kell csak hozzá, meg persze gyakorlás. Gondolom nekem is egyenletesebb lenne, ha mindennap csinálnám. De a színekkel elégedett vagyok. 


 Ti milyen mintát választottatok volna hozzá? Én talán legközelebb a színeket kicserélem tealre és valami sötét nude-ra a két pink mellé.

4 megjegyzés: