2013. márc. 9.

NailArt szombat: Csoki-arany körmök

A kollégám a héten Belgiumban járt, isteni csokikat hozott. Innen az ötlet, hogy valami csoki-arany következzen. Egy gyűjteményes mintát csináltam, mindent, ami csak eszembe jutott.
Alapnak AVON deluxe chocolate-ot használtam, felé a Kleancolor 24 carat lakkját használtam díszítésre. Annyira szépen csillámlik a holo benne, hogy az AVON rejtett csillámai már alig-alig tűnnek fel.
A nagyujjamon íves francia manikűr sablont használtam, amit itt már lefotóztam. Most egy könnycsepp alakú arany kövecskét illesztettem a résbe, szerintem az ívek jól kiegészítik egymást.

A mutató ujjamon és a kisujjamon celluxos technikával húztam egyenes vonalat (lehetne sima ecsettel is, de a glitterek fifikásak, könnyebb így.) Ha megszáradt, a vonalra körömdíszítő szalagot ragasztottam. Ez is holos, de nem látszik a fotókon igazán.
A középső ujjamra két nagyméretű búzaszem követ ragasztottam ragasztóval. A nagy köveket biztonságosabb ragasztóval rögzíteni, mint lakkal, mert könnyebben lejönnek.
A gyűrűsujjamra szintén körömdíszítő szalagot használtam, de most csak háttérmunkás volt: háló alakban ragasztottam fel, erre jött a lakk, majd még a teljes száradás előtt eltávolítottam a csíkokat.
Nektek melyik tetszik?

3 megjegyzés: