2013. márc. 13.

Rimmel Lycra Pro 306 Velvet Rose

Sziasztok! Nemrég akció volt a Rimmel lakkokból az egyik hipermarketben. Nem szoktam ezt a márkát használni, teljesen szűz voltam. Nem vonzott különösebben, mert a színei nem túl bátrak. De gondoltam, ennyi pénzért nekem megéri kipróbálni.
A Velvet Rose gyönyörű tearózsa színű lakk, a pink és a lila között. A formulája a sűrűbb felé hajlik, erősen pigmentált. Nagyon gyorsan szárad, igyekezni kell a munkával. Szépen terül, „önjavítós”, mint az új AVON-ok. De a legeslegjobb benne az ecsete. Biztosan írtam már, hogy a széles ecseteket nem annyira szeretem. ennek viszont szenzációsan jó az ecsete, a vége kicsit vágott, könnyen lehet befordulni a körömágynál.

árnyékban
Már harmadszor viselem azóta, hogy fotóztam, szóval abszolút bejött nekem.


5 megjegyzés:

  1. Én is néztem akkor az akciós újságban, de aztán elfelejtettem, hiszen oda nem lakkokért szoktam járni:) ennek tetszik a színe:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép szín! =)Ilyen árnyalatom még nincs... MÉG :D

    VálaszTörlés
  3. Nahát, hogy megmozgatott titeket ez a szín! És most látom, hogy megy a háttérhez is!
    Ha megtalálom, amikre gondoltam, a jövő héten összevetem pár másik színnel.

    VálaszTörlés