2013. márc. 19.

AVON Color Trend - Silver Plated és Fuchsia Dazzle

Sziasztok!
Ne utáljatok nagyon! A következő lakkok csak karácsonykor, egy vagy két katalóguson át volt kapható, ezért reménykedek, hogy lesz még akciósban valamikor.

A Silver Plated ezüst hexagonokból áll, nagyobb és kisebb vegyesen áttetsző alapban. Sima szürkére tettem fel, szerintem szép. Kicsit lehetne sűrűbb a glitter benne, de ennyi pénzért megéri.



A másik a Fuchsia Dazzle, ennek a lila párja. A sütőtök narancsra tettem fel, nekem tetszik ez a kombó is.


4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók ezek, újabban bele vagyok zúgva a fedőlakkokba. Lenne egy kérdésem a colortrend és a többi avonos lakkal kapcsolatosan: mennyire tartósak?

    Most találtam meg amugy a honlapodat, nagyon tetszik :)
    Ha van kedved, nézz be hozzám: http://fairyland088.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Üdv a blogon!
      A Colortrend árban a legalja, sajnos minőségben is, gyorsan kopik - ez ugyan a glitterekre nem igaz. A Speed dry új formulája nekem nagyon bejön, tényleg szupergyorsan szárad, nekem ez a fontos. Azok az ismerőseim, akik alapozó- és fedőlakk nélkül használják, panaszkodnak rá, hogy nem elég tartós. A Nailwear pro+ tényleg tartós, bár a 12 napot, amivel hirdetik, nem tudom, kinek a körmén élte meg, azt azért megnézném.

      Törlés
  3. a Fuchsia Dazzle nekem is megvan, bár képek alapján nem ilyenre számítottam. :(

    VálaszTörlés