2013. márc. 20.

AVON speed dry - Ballerina és Sateen

Sziasztok!
A Ballerina a speed dry sorozatból az a szín, ami marad. Arra nem veszek mérget, hogy nem rewampolják kicsit. Rá is fér, magunk között szólva. Ezt a színt igazából anyukámnak vettem. Áttetsző rózsaszín, biztosan francia alapnak szánták. Sajnos messze nem olyan gyorsan szárad, mint a neve mondja. Engem a legjobban az zavart benne, hogy egy furcsa árnyalata van, ami a fotókon egyáltalán nem vészes. De a kezemen nagyon gáz volt, egyfolytában műfogsorragasztóra asszociáltam...



A Sateent szintén anyukámnak vettem. Sajnos úgy láttam, ez megszűnő szín. Pedig nekem ez tetszik jobban. Fémes gyöngyház abban a gyönyörű nőies füstös rózsaszín árnyalatban, amit úgy imádok. Sajnos nagyon színezi a körmöket, alapozólakkot feltétlenül használjatok!











3 megjegyzés: