2013. márc. 10.

My fifty shades – Grey tie nail polish swatch

Sziasztok! Nagy nap a mai a blog (és az én) életemben, mert valami újjal rukkolok elő. Íme az első saját gyártású körömlakkom! A szürke ötven árnyalata engem is megihletett. Több indie gyártó is készített egy-egy lakkot a témára. Én egy tizenkét árnyalatos sorozatban gondolkodom, úgyhogy maradjatok vonalban, jön a többi is! Az első darabot mutatom be ma:
A Grey tie (szürke nyakkendő) nagyon érdekes felületű lakk. Azt szerettem volna, ha úgy néz ki, mint a szürke selyem nyakkendők. Az egyik limitált kiadáshoz is adtak ilyet, de a férjemnek már régóta van ilyen. A lakk fényes, de nem metál vagy szatén csillogású, hanem visszafogott, mint a selyem. Az alap fedése leginkább a zselés bázisú színekre hasonlít, két-három rétegben épül fel igazán szépen. A színe engem bébifókára emlékeztet. A nyakkendő mintája természetesen kockás: négyzet alakú ezüst glitterek vannak benne. Az egyik férfi kollégám szerint az lenne az igazi, ha felkenve kirajzolódna belőlük a körmökre: cool area. J Na akkor igazi zseni lennék, ha tudnék ilyet.


 Remélem nektek is tetszik, én nagyon elegánsnak találtam. És most a rossz hír: mindezt nem lehet gyártani, eladni, mert a piacralépési szabályok az EU-ban gyakorlatilag ellehetetlenítik az indie gyártókat. Csak a nagyok tudják kifizetni a rengeteg adminisztrációs díjat. Tényleg el kell költözni innen. Erről a térfélről az USA látszik a tökéletes lakk-menyországnak. Azért felcímkéztem, hogy úgy nézzen ki, mint a nagyok.


 Nektek hogy tetszik?


Hi everyone! Today is a great day for both of us: the blog and me. Here comes the first nail polish produced by me!
The fifty shades of grey inspired me too. Some other indie polish producer also prepared one or two shades. I think of a classic twelve shades collection so stay tuned every Sunday! The first piece is Grey tie!
The Grey tie has an interesting finish. I wanted, if it looks like gray silk ties. One was given to a limited release of the book before, but my husband also had one such a long time. The nail polish is bright, not with metallic or satin luster, but restrained like silk. The coverage jelly-based colors like, two or three layers built up really nicely. The necktie has plaid pattern, of course: square silver glitter is in it. One of my colleagues had a joke it would be amazing if the glitters drew on nails the sign: cool area. So it would be really brilliant if I could do that.
I hope you guys like it. I find it very elegant and feels special wearing it. And now the bad news comes. It cannot be manufactured and sold, because the rules of market entry in the EU effectively stifling indie producers. Only the big ones can pay for a lot of administrative fees. I wish to move to US as this country seems to be the nail polish heaven for me!

3 megjegyzés:

  1. Én szappant csináltam itthon, hobby szinten, de csak magunknak, mert ahhoz, hogy egy sima kis mezei kirakodóvásárba hivatalosan kimenjek, eladjak pár darabot... engedélyek, idő, pénz, futkosás, stb stb. hihetetlen.

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, a fránya szabályozások, ellehetetlenítik az embert... Odakint meg gyakorlatilag minden lehetséges. Mindenesetre nekem tetszik a lakk, ha lenne boltod, én vevő lennék rá :-)

    VálaszTörlés