2013. márc. 30.

NailArt Szombat- Csirke bársonyporral

Sziasztok!
Mindjárt jön a nyuszi, de addig is készüljünk fel ! Ma egy vidám tavaszi manikűrt mutatok be bársonyporral.
Először is napsárga alapot festettem az új RoseNail sárgámmal. Sárga bársonyporba mártogattam az ujjaimat, kivéve a hüvelyket, amire fehér-fekete és naracs lakkokkal csirkefejet rajzoltam, csak egy vékonyabb pöttyözőt használtam hozzá. Kész is a pelyhes meglepetés!





Ja kíváncsi vagy a bársonyporos beszerzés kalandjaira, lapozz!

A barátnőm beszélt rá a bársonyporra, én nagyon idegenkedtem tőle. De ha lúd, legyen kövér, megrendeltünk egy 12-es jumbo csomagot. Potom 3 hónap volt mire megérkezett, amúgy sértetlenül, Kínából. Nem tudom, meddig vizsgálhatták a vámon, hogy nem vegyi fegyver-e? :)

Szerintem életünkben biztosan nem fogjuk elhasználni, mert óriási méret. 1800 Ft-ba került postával a 12 szín, e-bayről rendeltem. Ennyi késéssel együtt is nagyon elégedett vagyok a vásárral, gyönyörű színeket kaptunk, igazán nagy kiszerelésben.

Segítségül néhány tégelyt mellé tettem. Moyra nagy tégely, Coco Nailart (kínai), Moyra kis tégely, essence pigmentpor, és a bársonypor jumbo tégelye.
A tartósságáról még nincs tapasztalatom, de isteni érzés, nem gondoltam volna, hogy ennyire szeretni fogom!


4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon cuki lett, a kiscsirke is tetszik, és a plüsspor is nagyon :)

    VálaszTörlés
  2. jujj nagyon cukiii. *-*
    egyébként nekem meglepően sokáig tartott a bársonypor a körmeimen. :)

    VálaszTörlés
  3. De aranyos :) Jók ezek a plüssporok.

    VálaszTörlés