2013. márc. 17.

My fifty shades - Burning with desire

Sziasztok!

Újabb színt mutathatok be a kis büszkeségeim közül. Korábban már láthattátok a blogon, de újragondoltam a koncepciót, és mondhatom, csodálatos lett az eredmény!
 

 A Burning with desire egy meleg bázisú szín, valahol a piros és a bordó határán egyensúlyoz. A korábbi arany mellett narancs shimmer is került bele, hogy kihangsúlyozza a tónusát.


Kicsit híg lett a formula, de én így is szerelmes vagyok belé. Nekem egyszerűen azt kiabálja: szex, szex, szex! Talán mert még soha egytelen piros sem illett így a bőrtónusomhoz.  Kétféle piros, egy narancs és a egy barna lakk szerelemgyereke. Kár, hogy teljességgel kívül van a divatos színskálán... Mintha mostanság csak a  direkt hideg/halvány színek mennének, nem?



Kíváncsi vagyok a véleményetekre, szerintetek is szexis lett?

5 megjegyzés:

  1. ÁÁÁá, ez jobb, mint a szürke! Olyan különleges színe van:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, gyönyörűséges szín lett :-D

    VálaszTörlés
  3. Szép kis szín. =) Elfogadnám, csak lenne mivel "hordanom". :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik, simán megvenném ha drogériákban árulnák. :D

    VálaszTörlés