2013. márc. 18.

AVON nailwear pro - Mercury metal

Sziasztok!
Hogy telik a hét első napja? Én vírusos hasmenést kaptam magas lázzal, inkább ne is beszéljünk róla...
Megkaptam az új AVON katalógust, amiben 25 - majdnem teljesen új - speed dry színt vezetnek be! Hamarosan megrendelek valamennyit belőlük és lefotózom őket, de addig is felteszek pár régit a héten, hátha lesznek jó kis akciók, amiben be lehet szerezni őket! Plusz szeretnék majd reflektálni egy postban a megjegyzéseitekre, nagyon aktívak voltatok mostanában, köszönöm!:)


A Mercury Metal egy gyönyörű ezüstmetál fólia szín. Sajnos nem vagyok oda ezekért, de néha kell a körömdíszítési ötletekhez ilyen is. A pozitívuma, hogy szépen, látható ecsetvonások nélkül alkalmazható. Viszont nekem nem sikerült csak három rétegben egyenletes, foltmentes felületet kapni. Ez azért baj, mert egy évszázad,  mire megszárad. Lehet is látni a mutatóujjamon, hogy kompletten elcsúszott a réteg.:(




Még egyszer nem venném meg, de nem utálom nagyon...

5 megjegyzés:

  1. Holnap megyek az avon rendelésemért, alig várom már az új katalógust, akkor bejönnek azok a színek, ami miatt 2-3 hónapja nyavalyogtam valahol:))) (nem tudom pontosan, valamelyik körmös blogban hozzászóltam, hogy kár, h nálunk nincs annyi szín, mint külföldön) várom!!!! Meg jön is az egyik sziromselymes árnyalat!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te is? Én is nyvalyogtam a koordinátoromnál. Azt mondta, nem ők határozzák meg,még csak nem is az európai menedzsment, au USA-ban dől el a szortiment. Csak javslatot tehetnek. Melyik szirmosat kérted? Én már be is fotóztam hármat, gyönyörűek. A következőben lesz zöld is belőle, azt nagyon várom! Most a kék a kedvencem. Nemsokára közzé is teszem.

      Törlés
  2. A liláat kértem:) Abból is 6 helyett 4-et kaptunk a 4. katalógusba... Lesz zöld is?Akkor meglesz a 6 szín?:)

    VálaszTörlés
  3. Én csak 5-öt számoltam egyelőre. Kék, zöld és 3 féle rózsaszín. Sajnos a lila is rózsaszín szerintem, majd írd meg, neked milyen. Azért nagyon szép ám:)

    VálaszTörlés
  4. Sötétkék
    http://www.avonconnects.co.uk/message/1229238

    De swatchok alapján nekem a rózsaszínes olyan halványnarancsnak tűnt:)

    VálaszTörlés