2013. márc. 23.

Barcelona Nails

Sziasztok!
Az AVON Inspire - meg a fiam kedvence, a Barcelona megihletett.Le sem tudtam venni a  szemem a képernyőről, amikor az új idegenbeli, "narancslé" mezükben játszottak.

A tévé képernyőjén kissé pinkesnek is tűnt a szín, olyan grapefruitosnak, ezért egy dupla színátmenetes körmöt készítettem.

 Íme a lakkok, amiket használtam. AVON inspire, corall beat, corall , strawberry. Több már nem kapható, de szerintem mindenkinek van pink, korall és narancs is otthon. Legalábbis amilyen körömlakk fanok vagytok, biztos vagyok benne:)



Sajnos elfelejtettem a  fázisfotókat, de elmesélem, hogyan csináltam. Először fehérrel, majd sárgával alapoztam. Így jobban kijön a sárga neono árnyalata. Majd a körmöm felső kétharmadát felül pinkkel alatta korallszínnel árnyaltam. Egyszerűen húztam két csíkot egymás alá a szivacsra, és együtt vittem fel kétharmadig.



















A második fázisban a  narancssárgát és a sárgát használtam, a körmöm teljes hosszát szivacsoztam vele felesben. Javítás/tisztítás és fedőlakk, és kész is a Barca köröm!


2 megjegyzés:

  1. Jók ezek a színek együtt. =) Egy narancs pink színátmenetet már egy ideje tervezek, de még nem fér bele az időbeosztásomba. :D

    VálaszTörlés
  2. Szép lett, nekem a naplemente jut eszemberóla :D

    VálaszTörlés