2013. márc. 15.

Rimmel Lycra Pro 294 Pink of me

Sziasztok! Az előző lakk párját mutatom be ma. Szintén a hiperes akcióban vettem. Gondoltam, rózsaszín mindig fogy. Volt benne egy kis csillám, szóval ígéretesnek tűnik.

Felkenve egy kis meglepetés ért, kiderült, hogy félig áttetsző. A kisujjamon egy rétegben mutatom francia heggyel, a többin két rétegben. Nagyon szép rózsaszín, rejtett, színjátszó shimerrel. Nem nagyon tűnik fel ez messziről szemlélve, de közelről gyönyörű csillogást, mélységet ad a színnek. Talán azért vagyok kevésbé lelkes, mert nem tudom eldönteni, mire jó. Francia színnek túl élénk rózsaszín és kevésbé áttetsző, mint kéne. Ahhoz viszont nekem túl áttetsző, hogy önállóan megálljon, legalább három réteg kéne.Ha szeretitek a nem teljesen fedő színeket, akkor ajánlom. A formulája azonos az előzővel, nagyon gyorsan szárad, szépen terül, „önjavítós”. Az ecsete a szuper vágott végű lapos.


Engem megvett a márka, biztos fogom ezután keresni őket, nagyon elégedett voltam.
Ti mit gondoltok róla?

1 megjegyzés: