2012. okt. 9.

UP colors flocado – bahno di mare

Tengeri fürdő. Hmm. Jól jönne így októberben, nem? Kicsit átfáztam ma, 20 fok volt az irodában. Na de térjünk a tárgyra! Brazil márka, közepes árkategóriában. Interneten rendeltem. Ebbe a lakkba nem csak én vagyok szerelmes, hanem a tesóm is. Azt mondta, az egész készletem hidegen hagyja, de ezért a lakkért bármit megadna. Szinezett zöld alapban zöldes flakiek úsznak.
Bahno di mare üvegben
Bahno di mare közelről




















De csak míg fel nem kenem. Ha kész, ilyen gyönyörű lesz, mint a fekete körmökön: kék és zöld pelyhek, amik ugyan nem színváltósak, de így együtt sötét, örvénylő tenger hatását keltikm, az alap is sötétkékké változik alatta. Imádom, nagyon különleges.
természetes fényben
mesterséges fényben


 Inkább fedőlakknak, mint magában használható. Nem volt jobb ötletem, mert feketén szeretem igazán, így ezen mutatom be a kezemen is.



Szép, ugye?

1 megjegyzés: