2012. okt. 24.

Halloween hét - spriccelt mani

Sziasztok!
Mindig irigyeltem az angolszászoktól ezt az ünnepet. Olyan vidám! Ráadásul elkezdődik a  végtelen ünnepségsorozat karácsonyig... Úgy gondoltam, néhány manikűr erejéig mi is bolondozhatnánk. Szerintem a legjobban a fekete, piros, narancs, fehér, lilás szín illik hozzá. És a legjobban a különleges felületek: matt,  repedezős, glitteres, színjátszó....

Az első manikűr a tök narancssárgájára reflektál. Először China Glaze Riveting színnel festettem ki a körmeimet. Fehér és fekete lakkal szívószállal fújtam rá foltokat, így jött létre a 3D-s hatás. Ha ere adjátok a  fejeteket, először is celluxszal körbe kell ragasztani a körmöket, mert nagy-nagy kosszal jár. Majd pár cseppet egy lapra kell cseppenteni, ebbe kell belemártani a szívószálat, és nagy erővel a körmökre fújni. Vicces volt, mert akár egész közelről sem találtam el a körmeimet, szóval nem árt egy látét sem, amit ki lehet dobni utána. Az enyém így sikerült: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése