2012. okt. 25.

Shrek vitéz – Halloween 2012

Ezt nagyon elvont értelemben értem, hiszen csak színeiben shrekkes a dolog. Alapnak egy új AVON árnyalatot, a limezöldet kentem fel, ez szerintem nagyon shrekkesJ. Erre került a sötétzöld repesztőlakk a Moyratól. A mikor az alap megszáradt, leragasztottam ferdén celluxszal, így lett ferde a vonal. Vigyázat, csak tökszáraz lakkra lehet feltenni, különben felszedi! Utána rezes barna, holografikus csillogású nagy hexagon glitterekkel raktam ki. Ezeket úgy szoktam feltenni, hogy húzok egy vékony réteg átlátszó lakkot arra a területre, amit be akarok fedni. Kifejezetten jó, ha nem gyorsszáradó típus, hanem lassú. A fém pöttyözőm hegyét (alternatíva: narancsfa pálcika, fogvájó), enyhén megnedvesítem, így könnyen rátapad a glitter, azzal teszem fel őket. A végén egy réteg fedőlakkal rögzítem. Bármi jó helyette, ami barna: pöttyök barna lakkal, fogvájóval kivitelezve például. Szerintem ez elég hordható verzió lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése