2012. okt. 15.

Új csomag nyomda

Sziasztok! Hogy telt a hétvége, sokat vásároltatok kuponakcióban? Én nem terveztem, hogy veszek lakkot, mégis mindenütt rám mosolyogtak, szóval egyszerűen muszáj volt elhozni pár szépséget. Egyébként is sok minden történt a múlt héten, aminek folyományként a blog karácsonyig elmenne magától. Ellátogattam a testvéremhez, aki minden nem használt lakkját, körömdíszítő bizbazokat nekem adta. Ráadásul találtam egy nyomdaszettet náluk a 100 Ft-os boltban, ezt ennyi pénzért (800 Ft) nem hagyhattam ott. Gondoltátok volna, hogy ott kell keresni? Most már utáltok, ugye? Aztán megérkezett a lányom szülinapi csomagja a Hello Kittys körömnyomdával, amit e-bayen rendeltem. Meglepetésként kaptam egy grátisz lemezt vele. Ezt mutatom most meg nektek. Ezek jöttek a csomagban: MLS 5 és MLS 6 lemezek, egy kétoldalú nyomda lehúzóval és a grátisz lemez, ami egy az egyben Konad m85 utánzat. Pont ilyen ívekre vágytam!

Ez pedig a 800 Ft-os szett. Tartalmaz egy lemezt, egy nyomdázó lakkot, egy nyomdázót és lehúzót a kisebbik fazonból. A lehúzó elég gagyinak tűnik, a többi alkatrésze ránézésre OK. Még nem próbáltam ki.

A lemezek teljesen egyforma nagyságúak, vastagságúak, csak a másolatok hátán nincs papír. Balról jobbra: e-bayről, eredeti Konad, kínai másolat.

A nyomdázóban és a lehúzóban csak színbeli eltérést fedezek fel az eredeti és az e-bayes között. Ezt már használtam, tökéletesen működik.


És íme a gyorsteszt eredménye, a lányom körmein:

Ja, és megvolt az eredménye, valahogy nem rágta azóta a körmeit.:) Remélem, végre így marad!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése