2012. okt. 20.

Essence 121 gold fever

Nagyon megtetszettek az új Colour & go lakkok. Külön jó, hogy a kupak ugyanolyan színű, mint a lakk.
Ez az  új colour & go sorozatból a másik glitteres kedvencem. A kupak már utal rá, milyen lehet majd a lakk a valóságban. Az üveg csinoska, az ecset is rendben van, bár én szerettem a régieket is, ezért nekem mindegy, hogy lapos-e. Ha közelebbről megnézzük, látszik, hogy nem egyszerűen egy arannyal van dolguk, apró piros csillámok is vannak a sok apró arany között, és egy kis nagyon rejtett holo.
Gold fever üvegben
Gold fever közeli















Gold fever mesterséges fényben

Gold fever természetes fényben
Kíváncsiságból megnéztem, hogy hogyan néz ki magában, a kisujjamra így vittem fel, 3 rétegben. Nekem nem tetszik így. Szerintem kifejezetten arra való, hogy sötétebb színek nyerjenek új értelmet általa. Egy rezes barna színre tettem fel, és új dimenziók nyíltak meg tőle! Olyan mély lett a szín, mintha 5 réteg lenne felkenve, pedig csak 1. Nagyon kevés a holo, a metál csillám dominál benne, de valahogy mégis nagyon jól működik ebben az esetben.

1 megjegyzés: