2012. okt. 22.

Október - a mellrák elleni küzdelem hónapja

Sziasztok!
Ma egy minden nő számára fontos ügyről szeretnék szót ejteni. A mellrák minden nő ügye, és nagyon sokat tehetünk azért, hogy egészésgsek maradjunk. Sajnos a családunk többszörösen érintett, de mindenki él és jól van, mert nagy gondot fordítottak az önvizsgálatra és a korai kezelésre. A világ más tájain ilyenkor trendkiadásokkal ünnepelnek és hívják fel a figyelmet az ügy fontosságára. Én csak annyit mondok: egy körömlakkozásnyi idő havonta - ennyi lehet a különbség élet és halál között. Ne legyetek lusták megtenni!

Én egy új technikát próbáltam ki, nem is lett tökéletes, de érdemesnek tartom megmutatni.
Kezdetnek fehér lakkal alapoztam le a körmeimet.


Aztán szükség van még fehér és piros akrilfestékre és egy laposecsetre.

A színátmeneteket egy műanyag lapon kevertem ki.

Ez után egyre sötétedő színekkel festettem rózsaszín csíkokat a körmömre. Ezt azért nem árt gyakorolni, hogy egyforma mennyiségű festék jusson egyenletesen oda, ahová kell. Még egy szalagot is festettem egy sötét színnel, amit rózsaszín csillámmal raktam ki. Érdekes módon ezt sehogy sem akarta a kamera lefotózni. :( Hát ez volt az első próbálkozásoma  jó ügy érdekében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése